Pagina 1 din 1

Raspuns sesizare client

Mesaj necititScris: Lun Feb 19, 2018 5:04 pm
de rodetectors
Clientul a comandat o bobina Teknetics 11DD, care nefiind pe stoc a fost trimisa de catre partenerul nostru iShop din Bulgaria direct catre client cu plata ramburs catre iShop si avand asigurare la transport. Pachetul a ajuns la client cu ambalajul deteriorat iar la desfacere s-a constatat ca si bobina a avut de suferit. Clientul apoi ne-a contactat, iar la intrebarea angajatului nostru daca a fost intocmit proces verbal pentru deteriorarea produsului, clientul a spus ca reprezentantul curierului a refuzat sa il faca. In cele din urma, clientul, sfatuit de noi, a ajuns la sediul Fan Courier local si a reusit sa obtina un proces verbal. Din pacate la o analiza mai atenta a procesului verbal, el nu a fost completat corect lasand loc de interpretari, mai precis este bifata casuta care precizeaza ca ambalajul NU a fost deteriorat, chiar daca in text scris de mana se specifica ce el prezinta urme de deteriorare. In consecinta a fost trimisa de catre firma iShop sesizare curierului, sesizare la care in prezent se asteapta raspuns. Clientul a fost informat de situatie, si a preferat sa treaca la amenintari impotriva RODETECTORS fara a astepta raspunsul de la curier. Dealtfel din motive necunoscute, clientul considera ca nu are nimic de reprosat curierului, in ciuda faptului ca pachetul a suferit deterioare in timpul transportului si a faptului ca au refuzat sa-i faca proces verbal.
Echipa noastra si a partenerului nostru iShop afirmam hotarat ca toti termenii si toate conditiile necesare efectuarii comenzilor online in concordanta cu legislatia europeana au fost respectate.