Interesant


Grup Facebook

Aderati la grupul comunitatii pe facebook.
Grup Facebook

 Zile de naştere

La mulți ani! :
ankualex (31)
hgvlad (35)
Magic4ro (53)
mosin73 (45)
Omulrecent (48)
radhoo (38)
Sinaia (52)
tehnicoldtimer (34)
zsoltbook (42)

In urmatoarele 7 zile
CrsKy (37)
Eugen84 (36)
gabriel69 (51)
Rusescu (26)
Zoi (46)
besthero (27)
C0n57an71n (37)
Gajo (40)
lordcrys (32)
dan65 (55)
Doru07 (51)
unhl13 (33)
calin8 (34)
dog (45)
florin73 (47)
misu (28)
salmoman (56)
stefan78 (42)
teodorarh (61)
alfonsinho (34)
klan (48)
vulcan1978 (42)
cosmonat (29)
FiareVechi (30)
Gabriel (30)
Vali1210 (50)
Dinamor (44)

 Ceasul fermecat





 Membri noi

Nume utilizator Membru din
Mihai Stanciu 05 Noi
VasileBc 17 Iul
Alex91 25 Iun
ioni 23 Iun
radura 15 Iun
titi 12 Iun
cheloo 11 Iun
Deceneu24 07 Iun


Raspuns sesizare client

Discutii generale despre activitate. Dezbateri, pareri, orice nu-si gaseste locul in celelalte sectiuni ale forumului.

Raspuns sesizare client

Mesaj necititde rodetectors » Lun Feb 19, 2018 5:04 pm

Clientul a comandat o bobina Teknetics 11DD, care nefiind pe stoc a fost trimisa de catre partenerul nostru iShop din Bulgaria direct catre client cu plata ramburs catre iShop si avand asigurare la transport. Pachetul a ajuns la client cu ambalajul deteriorat iar la desfacere s-a constatat ca si bobina a avut de suferit. Clientul apoi ne-a contactat, iar la intrebarea angajatului nostru daca a fost intocmit proces verbal pentru deteriorarea produsului, clientul a spus ca reprezentantul curierului a refuzat sa il faca. In cele din urma, clientul, sfatuit de noi, a ajuns la sediul Fan Courier local si a reusit sa obtina un proces verbal. Din pacate la o analiza mai atenta a procesului verbal, el nu a fost completat corect lasand loc de interpretari, mai precis este bifata casuta care precizeaza ca ambalajul NU a fost deteriorat, chiar daca in text scris de mana se specifica ce el prezinta urme de deteriorare. In consecinta a fost trimisa de catre firma iShop sesizare curierului, sesizare la care in prezent se asteapta raspuns. Clientul a fost informat de situatie, si a preferat sa treaca la amenintari impotriva RODETECTORS fara a astepta raspunsul de la curier. Dealtfel din motive necunoscute, clientul considera ca nu are nimic de reprosat curierului, in ciuda faptului ca pachetul a suferit deterioare in timpul transportului si a faptului ca au refuzat sa-i faca proces verbal.
Echipa noastra si a partenerului nostru iShop afirmam hotarat ca toti termenii si toate conditiile necesare efectuarii comenzilor online in concordanta cu legislatia europeana au fost respectate.



rodetectors
Administrator
Administrator
 
Mesaje: 14
Membru din: Joi Oct 17, 2013 4:43 pm

Raspuns sesizare client

Stiai? Fiind membru al comunitatii noastre beneficiezi de reducere 5% adaugand in cosul de cumparaturi CUPONUL:

detectiemetal.com

Profita de ocazie!
Avatar Popescu Ion Popescu Ion
 

Înapoi la Discutii generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 33 vizitatori


Cautare

Om in cautare

 Autentificare

Nume utilizator:


Parolă:


Remember me


 Statistici

Totaluri
Total mesaje 73749
Total subiecte 18020
Total anunturi: 16
Total mesaje lipicioase: 19
Total fisiere atasate: 13091



Topicuri pe zi: 5
Posturi pe zi: 18
Utilizatori pe zi: 1
Topicuri pe utilizator: 7
Posturi pe utilizator: 30
Posturi pe topic: 4

Total membri 2449
Cel mai nou membru Mihai Stanciu

 Calendar

<< Dec. 2020 >>
Su Mo Tu We Th Fr Sa
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

 Echipa

Administratori
DetectieMetal.com
rodetectors

Moderatori
Panzer
pratmin
yollman
zmeu
Pretorian